Оплата та доставка

Ми здійснюємо доставку по всій Україні разом із транспортною компанією Нова Пошта. За роки роботи ми відправили більше 4000 посилок і напевно знаємо, що Нова Пошта краща за інших перевізників, швидко обслуговує і вчасно привозить ваші замовлення. Також їхні відділення зручно розташовані майже у будь-якому куточку країни. 

Під час оформлення замовлення ви можете обрати серед декількох варіантів доставки:

  • Самовивіз відбувається в зручний для вас час з нашого офісу в м. Чугуїв.

 

  • Доставка компанією Нова Пошта відбувається по всій України до обраного вами відділення. Як правило, термін доставки складає 1-2 дні, а вартість послуг транспортної компанії починається від 45 грн. Після відправлення замовлення, вам надійде СМС-повідомлення від Yohouse з номером експрес-накладної, за допомогою якої ви маєте змогу завжди дізнатись статус замовлення. Також у додатку Нова Пошта є можливість дізнатись де зараз знаходиться ваше замовлення. Коли посилка надійде до обраного відділення ви отримаєте СМС-сповіщення. Замовлення необхідно отримати протягом 4-х робочих днів з моменту доставки, а інакше відправлення  автоматично повернеться до магазину.

 

  • Кур’єрська доставка компанією Нова Пошта здійснюється до обраної вами адреси. Перед прибуттям, з вами зв’яжеться кур’єр Нової Пошти для уточнення зручного часу доставки. Коштує ця послуга від 60 грн. Термін виконання доставки - 1-3 робочих дні.

 

  • Відправлення здійснюється щоденно до 18:00.

 

  • У святкову та сезонну пору відправка здійснюється до 2-х робочих днів.

 

  Ви можете сплатити покупки зручним для вас способом:

  • Сплачуйте на сайті - картою вашого банку через систему онлайн-платежів LiqPay.
  • Грошовим переказом - на картку ПриватБанку через систему Приват24
  • Накладений платіж - з передоплатою у розмірі 150 грн.
  • Оплата в 1 клік за допомогою QR-коду ( для сплати достатньо відсканувати згенерований QR-код, обрати потрібну картку з гаманця і натиснути кнопку “Сплатити” )
  • Безготівковий розрахунок - якщо ви хочете оформити замовлення для фірми, вкажіть це в коментарях або під час телефонної розмови з нашим менеджером. Ми підготуємо всі документи для сплати та надішлемо вам на пошту.

  В нашому магазині ви не сплачуєте % за переказ коштів, незалежно від суми.

Повернення та обмін

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». 

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, впевніться що: 

  • товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей і т.п;
  • товар має повний комплект і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар відповідної якості якщо товар не задовольнив ваших побажань з форми, габаритів, фасону, кольору чи розміру, або ж ви не можете використати його з інших причин. 

Обмін товару відповідної якості відбувається якщо він не використовувався і був збережений товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики.

Повернення та обмін товару 

Якщо товар відправляється з іншого міста: Ви сплачуєте всі поштові витрати, пов’язані з поверненням. Посилки з несплаченою доставкою для повернення не приймаються. Повернення коштів після повернення товару відбувається протягом 5-ти банківських днів після прибуття посилки в магазин (проводиться огляд отвару, передається інформація до бухгалтерії, після чого відбувається повернення коштів на вашу карту або рахунок).

Упаковка посилки і необхідність перевіряти їх під час отримання

Ми ретельно комплектуємо та запаковуємо кожне ваше замовлення, задля збереження товару під час доставки. Кожна позиція огортається у поліпропілен завтовшки 5мм, а потім пакується у тверду картонну коробку, весь вільний простір коробки щільно заповнюється паперовим наповнювачем. Коробка маркується скотчем з написом “ОБЕРЕЖНО СКЛО!” однак під час транспортування може відбутися багато неочікуваних ситуацій. Кожна посилка застрахована, саме тому на пошті отримувач зобов'язаний оглянути посилку на цілісність і механічні пошкодження. Якщо з посилкою щось не так, просимо вас негайно зателефонувати нашому менеджеру, який може надати консультацію з подальших дій. Якщо ви перевіряєте посилку не у відділенні Нової Пошти (отримуєте від кур’єра), ми можемо надати оперативну допомогу: відправити товар на заміну у той час поки будемо вести переговори з транспортною компанією. Тобто ви не втрачаєте гроші і отримуєте заміну товару, що був пошкоджений  під час транспортування. 

Обов’язкова умова: зв’язатися з нами і зафіксувати в акті прийому-передачі посилки всі пошкодження. Увага! Товар, пошкодження якого було виявлене не у присутності транспортної компанії (вдома, або на шляху додому) та без відповідного акта прийому-передачі, обміну не належить.

Мінільмальна сума замовлення 200  грн  .